2012. június 20., szerda

Ha "mindenek szeme bízón Rád tekint..."

Egy Boldog Charles de Foucauld-t ábrázoló ikon festése kapcsán két napja folyamatosan egy kolostori könyvtárban látott szakadozott könyv járt a fejemben. Hogy én azt nagyon szeretném elolvasni. Tudtam, hogy csak egy nagyon régi, második világháború előtti kiadása létezik, úgyhogy a közkönyvtárakban biztosan nincs meg, illetve ha valahol mégis megtalálható valószínűleg nem a kölcsönözhető állományban. Tegnap este mégis hiába próbáltam kiverni a fejemből.
Ma reggel rábukkantam az interneten, pedig nem is kerestem.
Méghozzá ez az könyvajánlókat és -ismertetőket tartalmazó oldal egyetlen letölthető könyve (ami nem a PPEK-ről származik).
Istennek legyen hála.
Letölthető innen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...